Category: News! | 2011-02-25 | 21:46:03

Rykte: Justin Bieber har förlorat 80.000 fans efter att han klippte håret?



Justin
Bieber har just förlorat många fans efter att han klippte sitt hår och fans slutade följa han på Twitter.

Enligt dagstidningen Thisislondon.co.uk var Justin Biebers fans besvikna på Justins nya klippning de slutade följa på Twitter. Drygt 80.000 av Justins 7.500.000 Twitter följare beslutade att sluta följa han efter att han postat bilder på sin nya look.

Ett Bieber fan twittrade: "Jag kan inte tro att han gjorde det ... inte söt JB."
Medan ett annat fan skrev: "Jag kan gråta Justin, varför varför varför"

-Så grymt dålig stil av dem här människorna som har slutat följa Justin på twitter. Dem är absolut inga riktiga fans. Jag själv tycker att han blev super snygg/söt i sin nya frisyr. Jag diggare den nästan mer än hans vanliga bieber frisyr. Fast jag saknar Hairflipparna lite granna .. :/ Men det nya håret är det en stor tummen upp för, från mig!


Postat av: Anonym

Men gud hur kan man göra så, kan det verkligen vara sant att det är 80 000 fans det är ju jätte många, isåfall är de inga riktiga belibers!! jag förstår att man kanskne tycker att gamla frisyren var hans signaturlook eller vad man kallar det men han är ju så mycket mer.. jag förstår mig inte på dem.

2011-02-25 @ 21:58:00

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: