Category: Övrigt | 2011-02-27 | 23:59:24

fan berättar hur det var att träffa Jelena

Vi fick en kommentar från en utav våra läsare vid namn vid Sara (Om du vill ha en länk till din blogg/twitter, säg till då ;) Tack så jättemycket Sara). Hon gav oss en länk där en kille skrivit om när han träffade Jelena den 26 Februari. RIKTIGT LÄSVÄRD!

Story: jag var på min lunchrast på jobbet och min jobbar kompis kommer in och säger till mig att Justin Bieber var här.
Jag trodde honom inte eftersom jag jobbar i Commerce som ligger 30 min från LA men vår resturang/cafe ligger precis vid motorvägen så det kunde vara möjligt. Anyway jag går ut och ser en tjej sitta i Justins knä, dom väntade på sina drinkar. Jag är fortfarande 50/50  på att det var Justin. Men då säger mina jobbar kompisar till mig att det är Selena Gomez. Jag bokstavligen fick Starstruck för att jag älskar henne så mycket. Jag diskuterade med mina jobbar kompisar om jag skulle gå fram eller inte men min arbetskamrat sade "go go go go ... GO GO" så jag gjorde som han sa och jag gick fram till Selena och Justins bord och frågade Selena,


Jag: Ursäkta, är du Selena Gomes?

Vid denna punkt vänder hon sig till mig chockande och ler och säger ja! Jag blir upphetsad och frågar dem vad de gör här och de säger att de bara åker runt. Så jag frågar henne Om det inte skulle vara till besvär om jag skulle kunna få ta en bild eller få en autograf och hon säger JA! Jag springer fort till arbetsrummet för att hämta min telefon och ber en utav våra kunder att ta ett foto. Vid denna punkt så är deras drickor klara så Justin går för att hämta dom. Han hade beställt en varm drink, och när han smakar på drickan så spottar han ut den för att det är så varmt och tappar den på golvet. Selena börjar gapskratta och frågar varför han skulle dricka en sånn varm dryck. Så medan han städade upp röran, så tar jag min bild med Selena och sedan efteråt med Justin. Jag tog inte en bild med dem tillsammans. Jag tror inte de vill göra det officiellt att de är ett par. Så sen efter dem städat upp efter sig, gick dem.
Mina jobbar kompisar skrattade åt mig för att jag fick en sånn Starstruck när jag insåg att det var dem. SELENA Var den sötaste personen någonsin! Min kärlek till henne började efter detta eftersom hon var så trevlig och inte var konstig alls! Alla dessa rykten om att hon är så falsk, är osanna. Hon var så söt. Bästa Disney-stjärnan någonsin:) Så underbar. <3 

Juste, Selena gav inte hennes riktiga namn när hon beställde. Hon sa att hennes namn var Ashley. Det var gulligt eftersom när Justin betalade med sitt kort så sa han "Justin Bieber".

Allt som allt träffade jag två av Hollywoods nya ansikten. De var båda så fina och de ser ut som ett sådant sött par. Dem var så glada att ingen var där och jagade dem. De var ensamma och gick till fiket bredvid, där de blev jagade av fans. Jag fick mina bilder dock! Jag var så chockad att se Selena sitta i hans knä. Du jag kan berätta att hon älskar honom!





och

Postat av: Anonym

OMG!!!

2011-02-28 @ 00:44:59
Postat av: Sara

http://www.youtube.com/watch?v=9E4APphe_5w&feature=player_embedded



Hej Sara igen, vill tipsa om denna video:n! Vet inte vad jag ska tycka JB's beteende, lite elakt faktiskt! :(

2011-02-28 @ 07:12:22

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: