Category: News! | 2011-12-21 | 17:32:00

Mariah Yeater är tillbaka!


Mariah Yeater namn kan vara ur rubrikerna för ett par veckor men hon är inte backa från sitt påstående att Justin är hennes barns far. Mariah talade enbart till Chicago Sun-Times på (dec 19) om hennes planer att bedriva faderskap krav mot Bieber utanför domstol.
"Jag är fortfarande att fullfölja faderskap anspråk genom min Chicago advokat Jeffery Leving och min Los Angeles advokat John Carlson men utanför domstol. Jag tappade min rättegång , men aldrig min fordran. Jag fortfarande absolut vill ha ett DNA-test och jag vill refile mitt faderskap fall. "
Yeater trodde att Justin "är pappa" av hennes 5-månader gamla son, Tristyn . Hon sa, "Jag hade sex med honom på 25 oktober 2010 i ett badrum på Staples Center i LA" På frågan om hennes ex-pojkvän Robbie Powell som har ryktats som den verkliga far, sade Yeater, "Ja, jag känner honom. Han är inte fadern, och han låste upp och ut ur bilden. "
Förra veckan Robbie Powell berättade RumorFix Yeater ljög om hela historien. Han hävdar att Yeater fram berättelsen och sedan sålde den till en tabloid för $ 50.000.
"Hon plockade bara [Justin], eftersom hon trodde att han var känd och alla och trodde att hon kunde få en massa pengar genom att berätta för tidningen Justin var fadern. Hon bara såg honom som en möjlighet att göra en massa pengar. "Robbie sa.
Man har inte hört så mycket om Mariah Yeater på ett par veckor men hon backar inte från sitt påstående att Justin är hennes barns far.

Mariah pratade med Chicago Sun-Times den 19:onde december om hennes planer att bedriva faderskaps krav mot Bieber utanför domstolen.
"Jag ska fortfarande fullfölja faderskap anspråk genom min Chicago advokat Jeffery Leving och min Los Angeles advokat John Carlson men utanför domstolen. Jag förlorade min rättegång , men aldrig mitt anspråk.
"Jag vill absolut fortfarande ha ett DNA-test och jag vill refile mitt faderskap fall. "

Yeater tror att Justin "är pappan" till hennes 5-månader gamla son, Tristyn.
Hon sa, "Jag hade sex med honom den 25 oktober 2010 i ett badrum på Staples Center i LA"

På frågan om hennes ex-pojkvän Robbie Powell som har ryktats som den verkliga fadern, sade Yeater, "Ja, jag känner honom. Han är inte fadern, och han låste upp och ut ur bilden. "

Förra veckan berättade Robbie Powell till RumorFix att Yeater ljög om hela historien.
Han hävdar att Yeater har utarbetat berättelsen och sedan sålde den till en tabloid för $50.000.

"Hon valde [Justin], eftersom hon trodde att han var känd och allt och hon trodde att hon kunde få en massa pengar genom att berätta för tidningen att Justin var fadern.
Hon såg honom som en möjlighet att få en massa pengar
. "sa Robbie .


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: