Category: News! | 2011-12-02 | 16:30:33

Justin vill ha strumpor & underkläder i julklapp


Justin har uppenbarat sin julen önskan är att spendera lite tid med sin familj.
Justin sa att han inte vill dyra presenter för semester utan han hoppas att få lite ledigt för att spendera med sina nära och kära i Kanada.
Han berättade Hollywood Teen TV: "För den här julen, jag vill bara vara med min familj. Jag har egentligen inte några önskemål, förutom strumpor och underkläder eftersom jag bara får slut på dem mycket. "

Justins jul önskan är att spendera lite tid med sin familj.

Justin sa att han inte vill ha dyra presenter för semestern utan istället hoppas han att få lite ledig tid för att spendera med sina nära och kära i Kanada.

Han sa till Hollywood Teen TV: "För den här julen, jag vill bara vara med min familj. Jag har verkligen inte några önskemål, förutom strumpor och underkläder eftersom jag alltid tar slut på dem. "

image description


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: