Category: News! | 2011-12-19 | 19:58:03

Justin har aldrig trott på tomten!


Justin säger att han aldrig trodde på tomten, mannen i den stora röda kostym!
"Min mamma alltid sa att det inte var Santa," Justin säger i en ny intervju med AOL Music.
"Det var hennes logik: Hon trodde att om jag växte upp att veta om Santa sedan reda på var han inte riktigt, att det skulle vara som att hon ljög för mig. Och sedan när hon berättade om Gud, jag kanske inte skulle tro henne. "
Applåderar hans mamma, Pattie Mallette och hennes beslut att vara "rakt upp och ärlig mot mig hela tiden," Justin insisterar han höll semestern anden levande för hans barndom kompisar. "Jag har inte berätta för mina vänner eller förstöra för någon - jag var en bra grabb" berättar han AOL.
Istället för att öppna presenter från Santa under granen valde Justin och hans familj för en unik gåva utbyte.
"Vi spelade ett spel på juldagen där alla tog en flicka gåva och en pojke gåva. Du rulla tärningarna och om du får dubbel, du får välja en present och om du inte gör det, är det nästa persons tur. Sedan fördubblar nästa gång du slår du får välja någon annans närvarande och switch ", förklarar han. "En gång ville jag verkligen en Game Boy, men jag hamnade med grytor och kastruller, som var en besvikelse. Jag tror att jag gav dem till min mamma. "
I år kommer Justin tillbaka till Kanada för att njuta av julafton middag med sin mors släkt, och sedan gå till sin pappas hus på juldagen att spendera tid med sin yngre bror och syster, Jazzy och Jaxon.
Frågade om hans önskelista är Justin inte kräsen.
"För att vara ärlig, jag verkligen inte har några julhälsningar i år ... Jag vill bara vara lycklig och att alla vara friska i min familj", säger han. "Och jag önskar att alla får höra min julskiva - och förhoppningsvis vill det"

Justin säger att han aldrig trodde på tomten, mannen i den stora röda kostymen!

"Min mamma sa alltid att det inte fanns någon tomte," Sa Justin i en ny intervju med AOL Music.
"Det var hennes logik: Hon trodde att om jag växte upp och visste om tomten och sedan fick reda på att han inte var riktigt, skulle det vara som att hon ljög för mig. Och sedan när hon berättade om Gud, jag kanske inte skulle tro henne. "

Applåderar hans mamma, Pattie Mallette och hennes beslut att vara "rakt upp och ärlig mot mig hela tiden," Justin insisterar att han höll semestern anden levande för hans barndom kompisar. "Jag berättade inte för mina vänner eller förstörade det för någon - jag var en bra grabb" berättade han till AOL.

Istället för att öppna presenter från tomten under granen valde Justin och hans familj att göra gåva utbyten.
"Vi spelade ett spel på juldagen där alla köpte en tjej present och en kill present.
Du rullar tärningar och om du får dubbelt, Du får välja en present och om du inte gör det, är det nästa persons tur. Sedan nästa gång du får dubbelt du får välja någon annans present och byta ", förklarade han. "En gång ville jag verkligen ha ett Game Boy, men jag fick istället grytor och kastruller, det var en besvikelse. Jag tror att jag gav dem till min mamma. "

I år kommer Justin tillbaka till Kanada för att njuta av julaftons middag med sin mors släkt, och sedan gå över till hans pappas hus på juldagen och spendera tid med sin yngre bror och syster, Jazzy och Jaxon.

Frågade om hans önskelista, Justin är inte kräsen.

"För att vara ärlig, jag har verkligen inte några jul önskningar i år ... Jag vill bara vara lycklig och att alla ska vara friska i min familj", sa han. "Och jag önskar att alla får höra min julskiva - och förhoppningsvis gillar den"


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: