Category: News! | 2011-08-12 | 12:55:38

Someday Glass

En av de mest kända varuhusen i London, Harrods. har  just lanserat JB: s Someday-inspirerade glass som heter "Sundae" förra vecka.


Justin Glass "fruktglass" är gjord av ingredienser som har inspirerats av JB parfym / doft "Someday". Den innehåller vilda bär och vaniljglass, päron, lavendel strössel, och ätbara glitter. - Sundae kommer endast att vara tillgänglig via slutet av månaden och endast i Storbritannien, WWD rapporter.

Den kommer kosta ungefär 20 pounds.

Och en del av intäkterna från glassen (och Someday) går till välgörenhet.

Postat av: victoria

jag har someday, jag fick den i födelsedagspressent,

läs hur här på min blogg: http://victoriaaa.devote.se/blogs/11554704/jag-aer-typ-lite-glad-nu-assaa---.htm#WriteComment :)

2011-08-12 @ 23:53:42
Postat av: Emma

nej, fan va jag vill ha den glassine :'3

Vart finns den? :'D

2012-06-04 @ 19:29:44

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: