Category: Övrigt | 2011-08-02 | 18:35:46

lina is back on track

tjooooo bröder!!!!!!!!!!!
nu är lina baaack just for two or three days ;)

jag va det ju då som startade denna underbara/härliga/virriga/lilla blogg med min kära kompis sooofia! men sofia slutade för ett år sen. och jag slutade runt maj-juni i år. för att skolan tog upp för mycket tid och jag tröttnade på att blogga. men nu är jag tillbaka som GÄSTBLOGGARE!
 så nu ska jag försöka blogga så mycket som möjligt. och försöka få den här bloggen i liv igen. eftersom den har ju varit lite död nu på sommarlovet, eller tycker ni inte de?
för det första så kan vi ju lägga upp två heta bilder på justin och sen kan vi ju lägga upp en härlig låt, undetiden jag bloggar på ;)



Våran heta justin!!!!


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: