Category: News! | 2011-08-26 | 12:41:43

Justin vill uppfostra barn i Kanada

Bieber Wants To Raise Kids In Canada
Justin, som föddes i London, Ontario, och växte upp i Stratford vill bilda familj i Kanada, men vill behålla ett hus i Los Angeles: "Jag tycker det skulle vara häftigt att få en lägenhet här, men så småningom ska jag nog flytta tillbaka till Kanada och vara med min familj där. Varför? Jag vet inte, jag är kanadensiska,"

"Jag känner att jag vill att mina barn ska vara kanadensare. Om du reser jorden runt och sätter ett kanadensisk märke på din väska, de skulle vara trevligare. Nu när jag är här, önskar jag ibland att jag bara kunde åka hem och ta det lungt. Men om jag var hemma så skulle jag önska tvärtom"


Om Justin får barn med Selena tror ni att hon kommer att flytta till Kanada då?


-OceanUp
Postat av: lalleh

awh vad fin bild på dem! :D

Förresten så har jag en tävling där du via min blogg kan vinna en helt splitterny Macbook pro! Klicka bara på bilden och var med och tävla! :D

2011-08-26 @ 13:35:01
URL: http://pepparkorn.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Ja men vem vet, kanske hon skulle :)

2011-08-26 @ 15:23:41
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: ida

Gillar verkligen den här bloggen starkt, även om jag inte är ett super fan av justin bieber men den är ändå grym! :)

2011-08-26 @ 22:41:35

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: