Category: Övrigt | 2011-08-11 | 19:26:02

Justin och Selena naken skulptur.

En kille bestämde sig för att göra skulpturer av Justin och Selena
och sedan sätta ihop dem och kalla skulpturen''ONE''.
Saken är Justin och Selena är helt naken från topp till tå.
Jag kan inte visa er den nedre delen av bilden eftersom
det är ganska brutto för en vuxen man
att skulptera de privata delarna av två tonåringar.
Tja ok han skulptera inte Justin och Selena privat.
Han satte ett kanadensiskt lönnlöv över Justinsoch
en Texas Lone Star Selenasmen det är ganska äckligt.
Han sade också att han gjorde Selenas bröst större än dem egentligen är.



Postat av: jessica

Hejhej du driver en super bra blogg och jag verkligen älskar din design ! och jag undrar om du kunde hjälpa mej med en liten sak ? Jag har precis skaffat en blogg och behöver hjälp med en design så jag undrar om du kan ge mej några tips eller något sånt om hur du gör en så fin design som du har ? Tacksam för svar .. mejla mej gärna ♥

2011-08-12 @ 01:57:06
Postat av: jessica

Hejhej du driver en super bra blogg och jag verkligen älskar din design ! och jag undrar om du kunde hjälpa mej med en liten sak ? Jag har precis skaffat en blogg och behöver hjälp med en design så jag undrar om du kan ge mej några tips eller något sånt om hur du gör en så fin design som du har ? Tacksam för svar .. mejla mej gärna ♥

2011-08-12 @ 01:57:07

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: