Category: News! | 2011-04-21 | 11:46:14

Selena Gomez reser med Justin nu?

Selena Gomez Traveling W/ Justin Bieber

Justin
Biebers flickvän Selena Gomez har enligt uppgift åkt tillsammans med Justin till Kuala Lumpur(Malaysia). De anlände till den internationella flygplatsen vid 14:30 torsdag, bara några timmar innan hans Stadium Merdeka konsert.

"Ja, hon är med honom", säger en nära källa till tidningen Tune Talk. Källan är sponsor för Justins konsert i Kuala Lumpur (Malaysia). källan lägger till " Men dem vill inte bli fotograferade."

Han skulle ha kommit från Singapore igår men var tvungen att försena det eftersom han hade känsla för vädret. "Justin mår inte bra. han vilar en till dag hans hotell ".

-Det sista tycker jag låter så osant! Men det första med att Jelena åker tillsammans till Malaysia idag kan vara sant. I stora drag så TYCKER JAG, att det verkar som om den här nyheten är osann. Så jag litar inte på något till 100% förs jag har sett bilder.



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: