Category: Intervjuer | 2011-04-23 | 23:25:08

Justin tycker inte om Cheryl Cole's lägenhet i L.A

justin bieber dating cheryl cole Justin Bieber Dating Cheryl Cole

Justin Bieber tyckte att Cheryl Cole hyrde lägenhet i Los Angeles är "i fel del av L.A". Justin hävdade att han visste några bra områden i Los Angeles, vilket han var ganska säker när han sade att han kunde visa Cheryl ett mycket bättre ställe att bo på.

Justin sa: "Hon behöver komma ut ur sin hyrda lägenhet och köpa en bättre lägenhet i LA. Hon behöver hjälp. "Han tilläger "Jag såg den plats hon hyrde i en tidning och hon är i helt fel del av LA. Jag har en plats i LA och många av mina kompisar har bra ställen. "

Justin är övertygad om att han kommer att göra ett bra val för Cheryl som han sade, "Jag kan hjälpa henne att visa runt i det bästa och coolaste områden. Där jag verkligen vill visa henne är i bergen." Och han tillade, "Zac Efron och Mick Jagger bor där och vi kan gå och se hur stora deras hus är.Jag är säker på att det kommer att säljas till Cheryl.


Postat av: Elin

hey, hur länge var Jelena & när var det dem va? :) dem är så fina!

Tack för en bra blogg ♥

2011-04-23 @ 23:50:39
Postat av: hej

vad betyder biebergasm?

2011-04-24 @ 10:04:51

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: