Category: Artiklar/Tidningar | 2011-04-13 | 21:14:34

Justin gör gärna mer skådespeleri i framtiden!

Justin Bieber säger att han skulle älska att göra mer som agerar i framtiden.
Den tonåring stjärnan gjorde sin skådespelardebut när han filmat två gäst fläckar på CSI förra året och återigen tidigare i år, där han spelade rollen av en orolig tonåring.
Nu Justin säger att han hoppas kunna landa ännu mer TV och film arbete.
"Jag vill definitivt göra mer skådespeleri, och ytterligare min karriär inom detta område, det är något jag skulle älska att göra, sade han under en intervju om" Kyle & Jackie O Show "på Sydneys 2day FM.
Den Biebz förnekade också att hans debut dokumentär film Never Say Never var manus.
"Det var inte skript ... när jag är på min mormors hon alltid berättar för mig att städa upp efter mig själv, speciellt när jag är hemma, men jag är inte hemma så ofta, jag har verkligen inte ett rum på denna punkt, det är bara typ av resor hela tiden. "
Justin Bieber säger att han skulle älska att göra mer agering i framtiden.
Tonåringen gjorde sin skådespelardebut när han filmat två gäst avsnitt på CSI förra året och återigen tidigare i år, där han spelade rollen av en orolig tonåring.
Nu Justin säger att han hoppas kunna landa ännu mer TV och film arbete.
"Jag vill definitivt göra mer skådespeleri, och ytterligare min karriär inom detta område, det är något jag skulle älska att göra", sade han under en intervju om" Kyle & Jackie O Show "på Sydneys 2day FM.
Biebz förnekade också att hans debut dokumentär film Never Say Never var manus.
"Det var inte skript ... när jag är på min mormors hon alltid berättar för mig att städa upp efter mig själv, speciellt när jag är hemma, men jag är inte hemma så ofta, jag har verkligen inte ett rum på denna punkt, det är bara typ av resor hela tiden. "
WOW! Jag visste absolut inte att never say never va manus! :O

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: