Category: News! | 2011-04-25 | 23:06:08

Games son sjunger Justin Bieber låtar

Games son kanske följer efter i hans pappas kändis fotspår.“Red Nation” rapparen postade en video på sin yngsta son King Justice när han sjunger Justin Biebers “Never Say Never” och “Baby,” han håller i micken när han hoppar och gör några rörelser som Justin brukar göra.

“Jag är Games son och jag gör allt jag vill göra,” säger den självsäkra fyraåringen, ays the confident four-year-old, Som hans pappa tidigare har sammarbetat med Justin.

“Jag gillar ungen. Jag har sett han uppträda. Han är en livewire. Han gör det bra och klart,” berättade Game till Rap-Up TV. “Han är en annan artist som bryter färgens linjer. Jag älskar när människor kommer ensamna och gör sånt. Alla älskar den här ungen och han verkar vara en bra unge. Mer energi/power till honom."





    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: