Category: Fanvideos | 2011-04-26 | 20:41:58

En video jag nyss gjorde, haha

ja... är som sagt inte bra på såna hära grejer, men har man tråkigt så har man!
kolla om ni vill :)
Postat av: Anonym

om ni behöver hjälp med bloggsvar så kan jag hjälpa till, vet nog allt om justin men om ni någonsin är intresserade så kan ni mejla mig :)

2011-04-26 @ 21:41:33
Postat av: nanda

jätte fin video :D måste ba ställa en fråga och jag hoppas att du svarar : ve moch vem har justin varit tsm med. Var han tillsammans med Jasmine. Varför funka inte hans första förhållande :D Tack för svar :D

2011-04-26 @ 21:58:24
Postat av: nanda

jätte fin video :D måste ba ställa en fråga och jag hoppas att du svarar : ve moch vem har justin varit tsm med. Var han tillsammans med Jasmine. Varför funka inte hans första förhållande :D Tack för svar :D

2011-04-26 @ 21:59:41
Postat av: Fanny, fannyskakburk

svar: jag har tyvärr inte tid just nu, men försök själva, och om det skulle go wrong, så kan jag återställa det ;) Okej?

2011-04-26 @ 22:36:15
URL: http://fannyskakburk.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: