Category: My World Tour | 2011-04-17 | 01:12:02

Bieber tar hem Tel Aviv rejält



Tel Aviv blev Tonårs Aviv i går kväll, eftersom de flesta av den vuxna befolkningen tog skydd och flickor från hela landet var på väg mot Yarkon Park för att se den kanadensiska heartthroben Justin Bieber. 

Justin sjöng och dansade i en och en halv timme, samtidigt som hans fans sjöng och skrek. De hängde med på varje ord han sa hoppade, och stängde deras ögon när han sa det. Han bländade dem med sina favoriter som "Eenie Meeni" och "Never Say Never" - och med sin charm, han sa till publiken "Jag skulle göra vad som helst att se dig le." 

"Jag gick med på att komma bara för att få slippa Påsk städningen," sade Itai Erdiv, 38, som tog med sin 12-åriga dotter Devora.

"Min fru övertygade mig att följa med , just för att vår dotter lär sig mer engelska från honom, och jag tror henne, säger Michael Levi i Rishon Le-Zion, som var där med sin 13-åriga Daniela. "Men jag förstår inte vad alla ser i honom som sångare."



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: