Category: News! | 2010-09-07 | 15:14:11

Justin vill att hans fans ska prata med honom, inte skrika.



Justin Bieber har sagt till sina fans att sluta skrika åt honom och prata med honom istället ... bara inte när han äter!
Den 16-årig, uppenbarade för Teen Vogue att han menar "nej tjejerna är nervösa" och att hans fans inte ska vara rädd för att närma sig honom för en chin-vifta.

Bieber hävdade: "Bara prata med mig. Fråga mig hur jag gör. Presentera dig själv istället för skrek, "Justin! Justin! Justin! Kan jag få en bild? "

Och inte kommer fram till mig medan jag äter. Hur skulle du vilja att jag kom in i ditt hus och började ta bilder av dig när du ätit? Jag hatar det. "

Den Eenie Meenie sångerskan tillade också att han tycker att han "inte kan komma bort från sig själv" på grund av hans nyfunna berömmelse. Justin, som nyligen slog Jaden Smith i en danstävling bekände: "Det är fortfarande fantastiskt att se människor bära mina skjortor, men jag känner att jag inte kan komma undan från mig själv,

"Han förklarade:" Liksom, jag går till Walmart och jag vill bara hämta lite boxers och strumpor, men det finns affischer på mig överallt. Eller min låt kommer på radion, och det är liksom, "Aah!".
Postat av: sumittra

hi justin i love you lol 4 ever

2010-12-29 @ 13:14:04
URL: http://msn.se
Postat av: savina smith

är inte justin får stor att han mamma och pappa att skrika åt han hahahahah

2011-01-16 @ 14:34:15
Postat av: david

justin biber du är mitt största fän och jag är dit största ingen kan vara mer fän till dig än jag min mamma har kanse sakt att jag ska få köpa blijeter till dig vip hopas jag jag fyler år i agysti och den 25 hopas du komer för du svimar jag på riktit och jag bor i eslöv hej är ditt största fän

2011-03-04 @ 13:58:28
URL: http://blig
Postat av: david

justin biber du är mitt största fän och jag är dit största ingen kan vara mer fän till dig än jag min mamma har kanse sakt att jag ska få köpa blijeter till dig vip hopas jag jag fyler år i agysti och den 25 hopas du komer för du svimar jag på riktit och jag bor i eslöv hej är ditt största fän

2011-03-04 @ 14:00:11
URL: http://blig

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: