Category: | 2010-09-01 | 20:28:45

fansen kallar justins konsert igår för den bästa konserten ever



Om fans letade efter ett skådespel när de köpte biljetter till Justin Bieber's Madison Square Garden My World Tour stop, de fick det.
Bieber hade sällskap av en massa av hans kändis vänner inklusive Miley Cyrus, Ludacris, Usher, Jaden Smith och Boyz II Men för konserten, filmen som kommer att användas i hans 3-D konsert film, utkommer nästa år. Efter showen kunde hans fans inte låta bli att svärma om showen och hur mycket de älskar Bieber.



"Det var fantastiskt! Den bästa konserten någonsin! Vi älskar Justin Bieber och vi vill att han ska gifta oss", Bieber fan Kelly berättade MTV Nyheter i ögonblick efter föreställningen förpackade. En annan fläkt tillade: "OK, så konserten var fantastisk. Vi kom hela vägen från Dominikanska republiken för att vi älskar Justin Bieber. Det var fullt av överraskningar och fantastiskt."

Samantha höll med hennes kollega Beliebers och sade: "Ärligt talat, det var det bästa jag någonsin varit i mitt liv." En annan fläkt tillade: "Han dansade, sjöng han, spelade han piano, trummor, gitarr, och han var bara så söt!"

Olivia Bernstein och hennes kompis Sarah yrade om seriens fantastiska befogenheter och påpekar att de kom in lite av ett slagsmål för att se Biebs i samförstånd. "Fighting med två mammor i kväll var för honom och det var fantastiskt, sade hon. "Det var så roligt. Det var en av de bästa konserter jag någonsin varit på. Alla oväntade gäster var fantastisk."

På tal om de särskilda gäster, Amped de verkligen upp showen redan over-the-top energi. "Miley Cyrus kom. Usher fanns. Jaden Smith, Ludacris ... Det fanns så många människor ... det var det bästa show någonsin" Olivia förklaras. Kibriyaa tillade: "Justin Bieber är min favorit, men när Jaden kom ut, jag bara ... jag hoppade!"

Inne i trädgården var skrik övermäktiga, och efteråt erkände Bieber fläkt Sarah hon fortfarande mådde biverkningar av Bieber feber. "Vi trodde det var över och då han var som," Vill du ha mer? " Jag hör ingenting eftersom våra öron är liksom, igensatt.
Postat av: Wararat

svar, bara bra :)

2010-09-02 @ 19:35:14
URL: http://noxea.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: