Category: Covers | 2010-09-07 | 15:28:57

CSI

"Justin Bieber kommer få dig att skrika," lovade den senaste promo av "CSI: Crime Scene Investigation". Bieber skulle vara gäst huvudrollen i säsong 11 öppnaren som sänds September 23 som Jason McCann, en pojke fast i mitten av hans brors fall.

"När vi träffas första Jason, vi träffar honom på ett allaktivitetshus där han ger ett betyg för att hedra en man som tar Jason och hans äldre bror i när de hade ingen annan, och att människan är nu i fängelse och Jason bror är ute efter hämnd och söker avkastning ", exekutiv producent Carol Mendelsohn sagt. "Och säkerhetsindikatorer letar efter brodern och Jason är fångad i mitten."

Bieber själv erbjuds mer än bara vad producenten sagt. Han avslöjade nyligen i en intervju med Teen Vogue, "Det verkar som om jag denna söta och oskyldiga barn, och sedan visar det sig Jag är hjärnan bakom allt." Hans chef Scooter Braun var tvungen att varna honom att inte förstöra något annat .

Detta skulle vara Bieber första skådespelardebut sedan bli populär som sångare. Han hade en egenskap coach för att hjälpa honom att känna Jason. "Hon sa att det var allt om känslor," Bieber återkallas. "Hon sa:" Du måste känna karaktären.

Du måste vara Jason. "" Men han böjer sig på hans egna förväntningar, säger "jag tror att jag skulle ha gjort det samma om jag kanaliseras mina känslor eller inte."


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: