Category: | 2010-10-13 | 18:21:55

The Inbetweeners



Justin Bieber har sagt att han är ett fan av komedi Inbetweeners och även vill ha en gäst del i serien.

Den 16-åriga yrade om Channel 4 show-sändes av BBC America över dammen till tidningen The Mirror.
Han sade: "Jag kom över Inbetweeners och, man, det var det roligaste jag någonsin sett, det var så verkligt att faktiskt vad som händer på skolan. Så många gymnasiet visar försöka försköna skolan, men detta var riktigt och det är vad gjorde det så roligt.

"Om de kommer att göra en fjärde serien eller en film, skulle jag se till att jag var fri att göra en cameo. Om de vill ha mig jag är där. "

Den gjutna har redan börjat spela in en film som i Malia, så kanske det skulle finnas möjlighet till en Bieber cameo.

Baby sångare förekommit i ett avsnitt av CSI, spela en badboy kriminell och kommer också att släppa sin egen 3D-film senare i år.

Tidigare i veckan JB sågs som anländer i Tokyo för den senaste delen av sin världsturné, klädd i stora överdimensionerade glasögon.
Postat av: emma

åhh älskar den serien :D

2010-10-13 @ 18:42:34
URL: http://emmamattila.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stora glasögon...

2010-10-15 @ 15:39:00
URL: http://tvminnen.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: