Category: | 2010-10-19 | 07:55:27

Misslyckades på körningen teoriprov,Justin Bieber grät



Justin Bieber har visat att han drevs till tårar när han misslyckades hans provkörning teori.

JB förklarade att när han fick höra om hans misslyckande han inte skulle hoppa in i bilen med sin mor, och insisterade på väg hem i regnet.

Han hävdade att han var så upprörd flunking provet att han började skrika åt förbipasserande hävda sitt hat för dem.

"Det fanns inget sätt att jag fick i passagerarsätet, skrålande som en 10 år gammal. Hon (min mamma) ringde mig när jag gick till hörnet av parkeringen och ställde sig på gatan. Jag kände varje bil som kör förbi var smädar mig. "

"Vissa flicka körde genom att sätta på mascaran som hon vävt ner boulevard - men hon hade ett körkort hade inte hon? Some dude kryssade förbi i en lastbil, röka en cigarett, som han kastade på gatan som världen var hans askkopp ", skrev han i sin bok, Första Steg 2 Forever. My Story.

Justin berättar allt i sin bok, First Step 2 Forever: My Story

Postat av: Mollie

Den där bilden är FEJK! Man ser det direkt! :) ;)

Älska eran blogg! :D

2010-10-19 @ 19:37:46

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: