Category: | 2010-11-21 | 15:40:54

usher rekomenderar justin att inte dejta ett fan


Usher rekomenderar justin att inte dejta ett fan.

Usher har sagt till Justin att njuta av sin framgång, men att lära av sina egna misstag och hålla ett avstånd från sina anhängare.

Han sade: "Jag säger Justin du har att älska alla dina fans utan att falla i kärlek med dem. Jag kan inte säga att jag aldrig har dejtat ett fan men det är inte en bra idé. Jag säger åt honom att förstå att du är en fantasi för dem och du bör vara uppmärksam på det.

"Och jag uppmuntra honom att inte ta framgång så allvarligt så tidigt. Ha kul med det. Och träffa vänner! "

Usher - som har 2 söner, Usher V och Naviyd - är tacksam för sin egen framgång och skulle aldrig klaga på sitt liv eftersom han vet hur lycklig han är.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: