Category: | 2010-11-15 | 16:40:21

Pattie Mallette quit Drinking, Smoking, and taking Drugs because of Justin Bieber



Justin Bieber har talat om sin mammas drickande och droger i en avslöjande intervju, men insisterar på att hon fortfarande är "en god människa", rapporterar brittiska Guardian.

Justin Bieber mor Pattie Mallette hade honom när hon var 18 år gammal och uppvuxen honom ensam i Ontario Kanada, och Justin säger att trots hennes fel, var hans mamma fortfarande en bra person.

Justin säger: "Min mamma var inte det största personen. Jag menar, hon var en god människa, men hon gjorde misstag. Hon drack. Hon gjorde nog droger och sånt, och hon berättade för mig om det eftersom hon sa att hon gjorde nog dåliga grejer för oss båda ".

Sedan fortsatte han på att avslöja att hans mor började vända sitt liv runt när han föddes, sade: "Faktum är att hon förändrade hennes liv runt på grund av mig. När jag föddes hon sluta röka, sluta hon dricka. Hon gjorde det allt för mig ".

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: