Category: | 2010-11-25 | 16:24:05

One Belieber’s dream Come true


En lycklig belieber hade en stund tisdagen att hon kommer att minnas för alltid - hon drogs från mängden att ansluta sig till Justin Bieber på scenen.

"Åh, han bara fick mig att smälta," Emma Curto, 14, erinrade. Emma har mer än 200 bilder på Justin Bieber på hennes väggar och går in i varje Bieber tävling.

"Det här gillar, chef eller person som hjälpte till, kom fram till mig och frågade," Skulle du vilja vara "en mindre Lonely Girl"? "Emma sa.

Titta på videon-One Less Lonely Girl Live Air Canada Centre Toronto Ontario Kanada 23 november 2010


Ögonblick senare när Emma satt på scenen, en gigantisk bukett röda rosor i famnen, som Bieber gav till henne.

"Detta är den del där jag bara inte kunde andas," Emma påminde när hon såg videon på sig själv på scenen.

"Det kommer bli en mindre ensam tjej," Bieber sjöng,  han lade sin hand på hennes högra kind som hon hävde. Då rörde han vid sin panna mot hennes.

"Och det ögonblicket var magi ...! "
"Det är den bästa minnet av mitt liv. Det kommer att vara den bästa stunden i mitt liv. Ingenting slår det det var det bästa i hela mitt liv sade hon, innan du lägger, "Om vi inte gifta oss."


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: