Category: | 2010-11-22 | 17:29:52

justin interjuv med MTV



Justin Bieber hade en stor kväll på söndagens American Music Awards.
Inte nog med att han utförde sin nya inspirerande låt, "PRAY", på den stora showen, men han gick därifrån med fyra priser, däribland Favorite male artist, best album för My World 2,0, årets artist och T-Mobile nykomling .


Men Biebers gjorde en shouout till Michael Jackson när han fick ett av sina priser, vilket förvirrade tittarna lite: Att ta steget att samla in en av hans troféer, sade han, "utan Michael Jackson, skulle ingen av oss vara här." När MTV News fångas upp med superstjärnan senare på kvällen, skrattade han av något missvisande kommentar.

"Du vet, jag sa" utan Michael vi inte skulle ha varit här, men vi skulle vara här, men musiken skulle inte vara detsamma, förklarade han. "Jag vill klargöra att du fortfarande skulle födas. Michael är inte din pappa eller nåt. Du fortfarande skulle vara här. Han är inte din far."

Bieber kan vara här utan Michael Jackson, men han säger att han egentligen inte skulle vara här utan hans fans. "Jag tror att mina fans har varit en sådan stödjande faktor som, jag menar, jag kunde inte göra detta utan dem, så det har bara varit fantastiskt, förklarade han. "Jag är skyldig allt till mina fans, min familj, mina vänner."

Bieber säger att hans pappa är lika imponerad av vad 16-åringen har åstadkommit. "Han bara berättade hur stolt han var. Jag är kanadensisk, så han sa, det är som när han ser ett hockeylag gör mål och han hoppar ur sin plats, sade han. "Han är som," Ja! Det är min pojke. " Så det var jättebra. "
Postat av: Anonym

Kan ni lägga upp en länk på kläder m.m

asså sånt som det står justin bieber på,eller sånna kläder som justin har på sig? :)

2010-11-22 @ 17:45:50

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: