Category: | 2010-11-12 | 15:06:31

justin har gjort en låt med akon



Akon gjorde ett speciellt framträdande på gårdagens inspelning av Victoria's Secret Fashion Show i New York. Förutom att sjunga sin hit "Angel" och dansa med sexiga modeller, tog han time out för att prata med OK om hans drömsamarbete och Justin Bieber.

"U2 är den enda jag inte har samarbetat med. Det är mitt nästa mål, säger han till OK! "Jag kommer att kidnappa Bono. Lita på mig! Jag kommer att hålla honom som gisslan för hans sång.
"

Vad sägs om att samarbeta med tonårsdrömmen Justin Bieber? Akon avslöjade detta för OK! "Ja, det är min lilla man. Jag spelade faktiskt nyss in en sång med honom till hans nya album. "
De gjorde inte bara en sång ihop, Akon avslöjar även, "Jag ger honom tips om hur man kan få alla kvinnor." Han ville inte avslöja sina bästa tips dock, "Du måste bara höra låten. Du kommer att älska den!

omg en låt med akon? det kommer säkert lååta grymt bra!!! jag längtar tills den kommer ut.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: