Category: | 2010-11-10 | 21:52:26

bruno mars verkar gilla justin bieber


Årets diagram skulle vara en dyster plats om det inte var för Bruno Mars.
Den popstjärna, 25, har ägt Billboard Hot 100 med sin krokar på Bob's "Nothin 'On You" Travie McCoys "Billionaire" och "F-k You" av Cee Lo, för att inte tala sitt eget nr . 1, "Just The Way You Are" (av hans tio bästa debut skiva, Doo-Wops och huliganer).

Jag fångade nyligen upp med känslan att diskutera sin stora bestigning, stora låtar och ett möjligt stort samarbete med Justin Bieber.

USA: Du har fått träffa så många människor! Vad skulle du säga har varit den största kändis möter så här långt?

BM: När du går igenom VMAs, så ser du dem alla! Justin Bieber skrek på mig på VMAs, och det var ganska stort. Han bara satt där, bredvid Will Smiths son. Jag visste inte han var där och han var precis som, "yo, när ska vi jobba tillsammans?" jag svarade, "yo, Bieber, lugna ner dig!" (Skratt) Nej, jag skojar.

USA: Vad tycker du om hela Bieber fenomen? Tror du att det är befogat?

BM: Världen behöver popstjärnor som New Kids on the Block eller * NSYNC. Jag växte upp på New Edition. Jag är inte arg på Justin Bieber alls.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: