Category: | 2010-05-22 | 13:23:03

superbra idé!



Hej Felicia! detta tycker vi låter som en jättebra idé! vad man kan göra egentligen? det första jag tänker på är att man kan göra är att man samlar ihop ett stort gäng, väljer låt, gör en dans och uppträder den på stan eller något. ungefär så som de gjorde när Michael Jackson dog. Detta kan vara väldigt svårt att få till, men om vi gör detta tror jag att Justin skulle kunna bli ganska imponerad och lite mer taggad att komma till vårat avlånga land!

Har ni några förslag på vad vi kan göra?
och ni andra Bieber bloggar, är ni med på att göra något sånt här?
Postat av: elin

man kan ju göra så som du sa , med en dans. du vet den dansen till one time. det finns en video när han visar hur han dansar den. jag kan den, kan ju visa den :P

2010-05-22 @ 15:20:29
Postat av: Sabina

ja :) det är en bra ide :)

2010-05-22 @ 20:13:42
URL: http://justinbieberdaily.blogg.se/
Postat av: annaa

hejsan!

Nu är det så att jag (@aannanp) har skapat en sån kallad Twitition på twitter som heter Justin Bieber to Scandinavia. http://twitition.com/36wvw

sprid gärna detta, och skriva gärna under!

kramar

2010-05-22 @ 21:37:37
Postat av: Sofia

Låter sjukt bra! :)

Faktiskt så gjorde jag en fan video idag men den kmr nog inte han att se :(

Men om VI ska göra en dans ihop måste vi inte träffas irl då? Jag skulle inte få för pappa...Tror jag..Mejla mig!

2010-07-18 @ 22:16:31
URL: http://solsofia.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: