Category: | 2010-05-21 | 16:02:03

Adam Lambert har bieberfever

Uh-oh. It's continuing to spread.

In a new interview with OK! Weekly, Adam Lambert is the latest celebrity to admit: I've got a case of Bieber fever.

This infliction doesn't seem as dramatic as other verified outbreaks, as Lambert responded to a question about watching Justin Bieber perform at last Sunday's Wango Tango concert and said:

“I have to say I’m sorry I missed it. I met him before at a couple radio shows, he’s a really nice kid. He’s really friendly and he’s funny... He’s obviously worked really hard. I know adolescent girls are loving him. Good for him.”

SVENSKA :  Uh-oh. Det fortsätter att sprida sig.

I en ny intervju med OK! Varje vecka, är Adam Lambert den senaste kändisen att erkänna: Jag har ett fall av Bieber feber.

Detta åläggande verkar inte så dramatisk som andra verifierade utbrott, som Lambert svarade på en fråga om att titta på Justin Bieber prestera på förra söndagens Wango Tango konsert och sade:

"Jag måste säga att jag är ledsen att jag missade det. Jag träffade honom innan vid en visar par radio, han är en riktigt trevlig grabb. Han är mycket vänlig och han är rolig ... Han har uppenbarligen verkligen arbetat hårt. Jag vet att unga flickor är kärleksfulla honom. Bra för honom. "



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: