Category: | 2010-05-26 | 18:29:06

5 saker du måste ha för att vara justins flickvän



1. Om du har ett mördar leende, då ska du nog gå omedelbart fixa en tid hos din tandläkare och få dina tänder fina. Justin gillar tjejer som är begåvade med en miljon watt leende.

2.
Fast, det är sagt att "skönheten ligger i betraktarens ögon," det kan inte förnekas att det blir svårt att motstå en tjej som har vackra par glödande tillgångar. Så, har du en ljusare chans att erövra Justins hjärta om dina ögon har det frestande hypnos.

3.
Du måste vara ärlig mot Bieber. Sångaren har sagt att bara kvinnor som är pålitliga och ärliga. Så, välkommen att uttrycka din ilska om han kommer en timme sent till middagen.

4.
Dessutom måste du vara kärleksfulla och omtänksam. Precis som flickorna vill, så vill även pojkarna det. Dem längtar också efter uppmärksamhet och välbefinnande.

5.
Viktigast är en dum blondin en la Paris Hilton är inte vad Justin är ute efter. Han behöver en tjej som har en älskvärd personlighet med en stark känsla för humor och gåvan.


Tror du att du är den rätta ? ;)

Postat av: Anonym

Jaaag kan vara den rätta...

Meen jag måste så klart få honom, att få syn på mig :(<3

2010-05-26 @ 19:33:47
Postat av: jennie

jag tror att jag kan vara den rätta ;)

2010-05-28 @ 17:24:25
URL: http://jenniiele.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: