Category: News! | 2010-03-10 | 09:38:15

NEWS

Som vi alla vet så kommer My World 2.0 ut den 23 mars. men igår meddelade Mr.Bieber på sin Twitter att han hade n stor nyhet. Nyheten var att "Smile" skulle släppas den 16 mars! vi är hur glada som helst för det, men problemet är ju att man inte kan köpa den i Sverige antagligen förns om ett halvår sisådär -.- Själv var jag uppe halva natten för att se hans live uppträdande där han också sjöng låten "Smile". han säger "Låten är tillägnad till mina fans och hur de får mig att känna mig"!

GLÖM INTE; BIEBERBLAST : http://itunes.apple.com/us/album/baby-feat-ludacris/id350389778?i=350389789 !



Nu har säkert redan sett massa bilder från Justins Sweet Sixteen. här får ni några ändå:



De verkade ha kul hahah


Justin och tjejerna i bilen!
Postat av: hanna

HAHAH, fan vad liten han ser ut lille justin :D

2010-03-11 @ 04:38:29
URL: http://hkhajeh.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: