Category: | 2010-03-18 | 17:02:14

Justin bieber på Radio 1 Greg James

Justin är på radiokanalen radio 1 greg james. och länken för att lyssna finns i inlägget under. men dem sa hejdå till honom för typ någon minuten sen. Men dem interjuvade iallafall honom litegranna och frågade vilken hans favoritfärg var och de var lila och han sa att han gillar golf och han kan lösa en sån här färg kubb på under en minut . och då ville han som har radioprogrammet se om de var sant så undertiden baby spelades så löste justin den. Och nu kan man ringa in till studion och då svarar Justin och så blyg som jag är så vågar inte jag att ringa! någon annan som vågar?




HAHHAHAAHAAHAHHA JAG TROR ATT JAG DÖÖÖR!!! på radio 1 greg james hemsida så ståg det web cam när man fick höra justin live så jag tröck där och då kom det upp bilder såhär live. och då kopierade jag ju självklart dem och nu så har jag tydligen  kopierat web cam skiten så bilderna ändras alltid! kul.. då var det nog bara jag som såg justin live haha xD


här är en video som jag tycker är lite rolig. Det är justin som är på en radiostation när de var halloween

hittade den här videon när jag såg videon över:
justin visar sitt hem

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: