Category: | 2010-03-26 | 16:15:59

haha killarna som är kör för justin

haha , jag hittade en video där en av killarna som sjunger i kören bakom justin .iallafall han hade filmat lite backstage från igår elr förregår. och alla dem har filmkameror hah . det som jag tkr är roligt de är att alla kineser som kommer till sverige filmar och så . och dem gör exakt likadant hah :D. men iallafall det är backstage. men justin är aldrig med. men man får se dan hah :D



här är dessutom en video från i onsdags när justin sjöng that should be på rosemont theater i chicago. och när jag hörde den här nu så började jag gråta. jag började allvarligt talat gråta . jag vet inte om det var för att jag älskar låten elr om det var att han sjöng den så sjukt bra ? aa jag är iallafall tårögd nu !

Postat av: hanna

åhh, så sjukt fint, tänk att stå där nere och höra det live!

2010-03-26 @ 16:32:19
URL: http://hkhajeh.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: