Category: | 2010-03-18 | 17:32:36

gamla videosar

här är en video som är typ nästan ett år gamla. men de är gammla bilder på justin när han är hemma i canada och hälsar på sin familj. det är bara familjebilder typ . jag tkt videon var jätte bra!

här är också en gammal video på justin när han sjunger för några ungar.

den här videon älskar jag verkligen!! det är justin som spelar basket . älskar när det är time out och så står justin och dansar hah, det händer typ vid 1:22 :D

 

och för er som vill veta så är justin bieber på sitt hotell nu kan jag anta. För klockan halv sju så skulle det bli fest med bossarna ;) alltså halv åtta här :P

Postat av: beatrice

sv: vet:) och nu har jag 118 stycken!;D

nej gjorde en helt ny :D



söta videos!:)<3

2010-03-18 @ 18:54:42
URL: http://beatricepaal.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: