Category: | 2010-03-22 | 22:59:31

från justindrewbieber.blogg.se

jag tittade in justindrewbieber.blogg.se och dem hade slängt upp en video. elr det är massa videosar efter varandra. den är faktiskt riktigt bra. det var typ tre klipp ja hade sett tidigare . den är definitivt sevärd.Och man får se när justin fönar håret när de är blöt ;)

 

sen den här videosen är från ABC the view som justin var på imorse. en interjuv och sen sjunger han never let you go i slutet. och alla interjuver är samma. Men det är en sak ja undrar vid 1:41-1:45 så säger han väl att min mormor är inte med mig idag. asså att han menar att hon dött ? elr är ja helt döv och hör inte alls va han säger. skulle vara gulligt om de var någon som svarade på de!

Postat av: Anonym

Jag hörde att justin sa att hans mormor Är med honom där..:D

2010-03-23 @ 15:54:35

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: