Category: | 2010-03-10 | 21:19:41

asså vad tänker dem amerikanska fansen med ?

Jag hittade en bild och en video med bilder från när justin var på radiostation Q102. Och jag hittade en bild där Justin ser helt livrädd ut och en video där det är massa bilder där han ser jätte rädd ut.Asså dem Amerikanska fansen sliter ju typ sönder honom? Jag läste på någon fan blogg om justin att om man gillar honom och vill bli hans flickvän då ska man ju inte stå och skrika och slå honom och dra i honom. Jag tror inte att han väljer en sån tjej. Ba aa hon drog i mig och slog mig mest så henne vill jag ha. Jag tror hellre att han skulle ta en tjej som var lugn och gjorde så att han började skratta.
Dessutom på dem hära bilderna så ser man ju att det är ett litet område och justin gillar ju inte hissar eller små utrymmen han får ju panik då.Det kallas klaustrofobi.

Jag tycker iallafall fett synd om honom. Och dem amerikanska fansen borde ta det riktigt lugnt asså!! ta några djupa andetag och bilda en ring eller nåt så att Justin iallafall kan få gå igenom.


Postat av: Beatrice

dem är galna och borde ta det lungt ibland :/ håller med dig!

2010-03-11 @ 17:47:32
URL: http://beatricepaal.blogg.ses

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: