Category: | 2010-06-20 | 15:27:38

twitter och svar på fråga!

SVAR PÅ FRÅGAN FRÅN NORA:  Det är faktiskt en utav Justins dansare som väljer en tjej från publiken. Och så blir det hon ;). Vi älskar er läsare!

FÖR DIG SOM HAR TWITTER:
Om du har twitter och vill att Justin ska följa dig. Då så har Ida ett tips, eller hon gjorde så. Först hette hon sitt vanliga namn, och försökte så att Justin skulle följa henne. Men ingenting hände så hon bytte till ett Justin namn. Till Bieberfanclub3 och då följde Justin henne. Och om ni inte tror på det så kan ni gå in på hennes twitter och kolla på followers och kolla någonstans i mitten att han följde henne. Så om du har twitter prova att bytt dit namn till ett Justin namn ;)

på tal om twitter, så är våran twitter :
http://twitter.com/weliveforbieber och jag (Lina) har en personlig twitter, så om ni vill följa mig tryck då in er här då http://twitter.com/crippenina och följ mig. Sofia har ingen personlig twitter. Eller inte vad jag vet iallafall. Hon kanske har det men har inte sagt något till mig? haha :D


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: