Category: | 2010-06-29 | 13:59:29

that should be me- milwaukee 27 juni

jag lägger upp den här videon för att det är min favoritlåt med Justin, och han sätter sig ner på knä och sjunger vid : 2:02. det är så jävla bra!!



vill du att jag ska lägga upp någon utav dina favoritlåtar som han sjöng på hans senaste konsert?

på tal om konsert, så har justin konsert idag i Minneapolis, MN, Target Center :). vi önskar självklart Justin lycka till. Som alltid haha :D
Postat av: :D

kan du inte lägga upp en video när han sjunger Pick me.

Det är min favorit låt :D

2010-06-29 @ 18:01:51
Postat av: :O :O :O svar så fort som möjligt!

detta är en blogg jag läser, http://aliciasiverman.blogg.se/

KOLLA KOLLA KOLLA

man får kanske bläddra ner lite för att hitta just det inlägget men hon har tydligen webbat med justin. ÄR DET MÖJLIGT!?

är sidan OMEGLE sann elr fejk?

Jag vet att du inte känner henne, men iaf! OM det är sant så sjukt fuskigt!

2010-06-29 @ 18:30:08
Postat av: <3

Bigger :D

2010-06-30 @ 15:37:43

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: