Category: | 2010-06-23 | 23:36:34

justins frisör svarar på frågor om hur hon sköter justins hår

Justins frisör heter Vanessa Pris och hon fick en interjuv av Teen Vouge och berättade då hur/vad hon gör med Justins hår. Ta en titt här nedanför vad hon svarade. Ganska intressant faktiskt :)


Hur länge har du arbetat med Justin?
Vanessa: "Jag träffade Justin för ungefär ett år sedan, när han gjorde sitt underverk för sitt första album, My World.

Vad brukar ni lyssna på när du klipper hans hår?
Vanessa: "När jag klipper Justins hår brukar vi ha lite musik i bakgrunden, men jag föredrar när han sjunger till mig!"

Hur är det att arbeta med honom?
Vanessa: "Justin och jag har alltid roligt. Han har alltid en klar idé om vad han vill, och jag får utföra den och göra så att den ser bättre ut. Det har alltid varit ett samarbetsprojekt. "

Varför tror du att Justins hår har blivit en sådan "sak"? som alla blivit besatta av!
Vanessa: "Jag vet inte varför folk blir besatt av något som liknar en frisyr! Jag tror det handlar mer om hela paketet. Han är så vacker och en så begåvad ung man, så vem skulle inte vilja se ut som honom! 

Vilka produkter använder du i hans hår ?
Vanessa: "Tro det eller ej, jag använder aldrig produkter i Justins hår. Det behövs inte! Men för killar som vill få hans frisyr, kan jag föreslå att du använder en texturizer med glans, som Davines "Definiera Texturizer eller Nr 1 Finest Oil Non-Oil."




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: