Category: | 2010-06-20 | 15:18:55

justin om sin skoltid



Nu har du en privat lärare, men hur var du när du gick i skolan?
"Jag var med i basket och schack teamet. Jag hade faktiskt inte så mycket vänner i skolan. Killarna var avundsjuka för att jag sportade, så det fanns lite skitsnack. Men jag hade många flickvänner."

Är du orolig för att din röst håller på att förändras?
"Vi har varit tvugna att ändra några av de höga tonerna i 'Baby'. Jag kan inte ta dem längre. Men titta på Justin Timberlake och Usher. De startade som unga sångare, och de utvecklades och fick till och med en bättre karriär när de blev äldre, så jag tror bara att jag kan gå uppåt härifrån."

Det verkar som att du har en framtid i komedi?
"Jag skulle vilja medverka i filmer, visa min komiska sida och även min seriösa sida. Jag skulle jättegärna vilja vara med i en sport film, typ en om hockey... Ju hårdare du jobbar desto mer framgångsrik kan du bli. Detta är bara början."

Vad har du planerat inför din turne?
"Det kommer bli mycket dans och mycket explosioner. Det kommer bli spännande!"


creds

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: