Category: News! | 2010-06-14 | 22:44:07

Justin har ont i halsen :/

Detta twittrade Justins manager, Scooter på hans twitter:

"so Im 10 days away from starting a major arena tour and JB woke up with a sore throat and can barely speak let alone sing. Why m I so calm?? started 2 days ago and we got him on vocal rest. everyone pray. Positive energy that he wakes up tomorrow singing like a hummin bird. kid always seems to come thru in the clutch and u cant control everything. things happen. So im just staying positive....Worse case scenario I just sing for him and let him dance on stage first couple shows....Im sure the kids wouldnt mind. BABY BABY BABY ohhhh"

Översättning:
"Jag är 10 dagar ifrån att starta en stor turné och JB vaknade med ont i halsen och han kan nästan inte prata, ännu mindre sjunga. Så varför är jag så lugn? 
Det började för två dagar sedan och han fick låta sin röst vila. Be alla.
Positiv energi så han vaknar imorgon sjungandes som en kolibri. -
Han verkar alltid komma igenom "kopplingen?" och man kan inte kontrollera allt. Saker händer, så jag fortsätter bara vara positiv.
I värsta fall så skulle jag sjunga för honom och låta honom bara dansa på scenen dom första showerna.
Jag är säker på att barnen inte skulle bry sig.
BABY BABY BABY ohhh"

Bilden har ingenting med texten att göra, men slänger in den ändå. Bara för att den är så sööt!

finaste! :O

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: