Category: | 2010-06-30 | 01:57:00

justin har klippt topparna IGEN

ja , justin skrev på sin tiwtter idag att han skulle klippa topparna bara. För att kunna se när han har sina konserter!



en bild från mmva när han precis hade klippt sig !
justin bieber 2010 mmva 03
Postat av: Am

Hej, jag älskar er blogg!<33

Ni uppdaterar alltid om nya händelser om justin bieber :)

Sjukt bra faktist.



Jag sulle vilja att ni lägger ut de där videon ner justin grät lite på hans world tour conser? den som ni lagt ut för några dagar sen, men när jag trycker på "Juni 2010" så krånglar min inernet jätte mkt!

Skulle vara tacksam om ni gjorde det, elr så kan ni bara länka till inlägget :)

2010-06-30 @ 09:19:14
URL: http://miiiiinblogg.blogg.se/
Postat av: Rita

jag tänkte faktiskt det när man såg de senaste bilderna på han, för på sidorna blir det en våg som står rakt ut, haha

2010-06-30 @ 11:11:17

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: