Category: | 2010-06-26 | 11:08:14

justin bieber's top 20 teen stars

Ja, som vi skrev i inlägget under. Så är Justin på MTV just nu.Det slutar klockan 12. Så om ni inte har MTV på så sätt på ;). Och för er som missade det så, ska jag försöka förklara lite vad det var som hände. Egentligen var inte justin med så mycket. Han kom upp i början och sa hej jag heter Justin Bieber och nu ska jag berätta vilka som mer kändisar som har blivit kända som unga. Och dem är mina favoriter. Och så sa han jag rabblar inte upp dem i ordning utan jag säger bara artist efter artist.
Sen började han och sa först Sean Kingston med Beautiful girls och då kom Sean Kingstons Beautiful Girls musikvideo fram. Och sen berättade han lite fakta om honom, bara vad han heter hur gammal han var i musikvideon och vart han kommer ifrån. Och när Beautiful Girls var slut så sa han nästa artist och så gjorde han så med tjugo st. Så det var liksom inte en serie om honom.

Om ni inte riktigt fått en bild framför er, då tycker jag att ni ska kolla på den här videon. För det är den. Men den är bara i 55 sek. Och jag hittar inte  någon video från den :(

Postat av: Anonym

O.M.G assooo ni är så bääääst.!!!!!

Tyvärr så missade jag den, jag hade planerat o vakna o kolla men tyvärr så blir det så när man har gått och lagt dig lite väl för sent...

MEN TACK SÅ JÄTTE MYCKET, NI ÄR SÅ BÄÄÄÄÄST!

Fortsätt som ni gör, jag lovar er, ni lyckas väldigt väl!

2010-06-26 @ 14:00:48

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: