Category: | 2010-06-15 | 11:54:35

en tjej som var på bahamas

en tjej som var på bahamas. Berättar lite hur hon fick sin "lilla" kontakt med justin.

Fan, 'I Saw Justin Bieber At Club Rush'

From Lexie: I met Justin Bieber in the Bahamas on Saturday at a Meet & Greet. After the concert
he sent out Tweets for a scavenger hunt. I ended up seeing him at teen club Club Rush. He gave
me a head nod because he was on voice rest.

 

On Sunday I was in my hotel room and I saw Justin from my balcony run into his cabana then
the back door. He walked with a yellow towel over his head and I shouted Justin! And he looked
up and smiled and waved!

SVENSKA :

Från Lexie: Jag träffade Justin Bieber på Bahamas på lördagen vid en Meet & Greet. Efter konserten
skickade han ut Tweets för en skattjakt. Jag såg honom senare på tonårs klubben Club Rush. Han tittade på mig och gav mig en nickning med huvudet för att visa att hans röst måste vila.


På söndagen var jag på mitt hotellrum och jag såg Justin från min balkong som var påväg till hans lilla stuga som han öppnade bakdörren på. Han gick med en gul handduk över huvudet och jag skrek Justin! Och han såg
upp och log och vinkade!


lite huller om buller bilder på Justin på Bahamas.
Fan, 'I Saw Justin Bieber At Club Rush'Fan, 'I Saw Justin Bieber At Club Rush'Fan, 'I Saw Justin Bieber At Club Rush'Fan, 'I Saw Justin Bieber At Club Rush'


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: