Category: | 2010-07-30 | 00:23:51

visste ni att..



Justin ramlade ner från sängen en gång.. och sen bestämde han sig för att stanna kvar på golvet och sova där.

Justin har en vana att bita på sina läppar och att slicka på dem.

Justin är smickrad att det är fler killar som har samma frisyr som honom.

En gång så gav Justin ett fan hans nummer. Och hon la ut det på twitter.

Justin twittrade en gång- min mamma gillar inte, det som hon kallar det. min "snuskiga humor"

Justin tror inte på horoskop, eftersom han tycker att alla är "en massa rappakalja."

När Justin blir rädd önskar han att han hade en flickvän att gosa och hålla i, för att få honom att känna sig trygg.

Justins favoritsång som han har skrivit är 'down to earth'

Justins största svaghet är när en tjej säger 'please'

Under Justins konsert i Ohio blev det mörkt och han sade: "Vänta, vänta, vänta grabbar! Jag är fast i en gardin!

Justin måste byta sitt mobilnummer ganska ofta, för att det kommer ut.

Ryan( en utav justins bästa kompisar) sa att en av dem sakerna som justin pratar mycket om är belibers.

Justin har aldrig varit på G med en tjej under något lov. Därför vill han ha en sommarkärlek.

Justin och Caitlin har legat i samma säng (när dem var tillsammans, alltså för 2 år sen) men ingenting hände.

Justin strulade med Tjejen i One Less Lonely Girl/Baby/Never let you go.

Justin sa: Uggs är som ett förkortat ord på Ugly.

Justin erkände en gång att han pruttade på scenen och han trodde då att en fan upptäckte det eftersom hon tittade med en konstig blick på honom.

Justin sa : jag har aldrig druckit alkohol och kommer inte vilja pröva det heller.

Justin älskar att ha på sig t-shirtar där det står någon text eller någon rolig gubbe på.

Justin sa: att han skulle vilja ta hans flickvän till Eiffel Tornet och säga till henne att HAN ÄLSKAR HENNE.



Postat av: fredrika

Haha sry, men jag är lite smått retarded, så jag har en smått retarded fråga . :)



hur "blir" man om ens svaghet är när tjejer säger please? xd :p :D

2010-07-30 @ 01:48:18
URL: http://fredrikkas.blogg.se/
Postat av: malin

HAHAHA sängen, gardinen och prutten, HAHA!

2010-07-30 @ 10:17:48
URL: http://malinalrup.blogg.se/
Postat av: Jennie

jag gillar när ni gör såna här visste ni att.. :D

2010-07-30 @ 13:01:54
URL: http://jenniiele.blogg.se/
Postat av: ?!!

ofta han strulade med alla dom!! Vadå gjorde han det när dom spelade in fast dom tog bort det elr gjorde dom det någon annan dag?

2010-07-30 @ 20:48:13

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: