Category: | 2010-07-24 | 14:31:02

visste ni att...

Verified Beliebers √



Justin vill ha en tjej som kan få honom att Le/Skratta

Justin bryr sig inte om du är rik,porrig,söt/gullig,ful,kort,lång,tjock eller small. Han gillar en tjej för hennes personlighet!

Det var förutsett att Justins album "My World" skulle sälja 60 tusen enheter i en månad i USA. Den sålde över 800.000

I filmen som kommer handla om Justin, så funderar dem på att ha med kärlekscener.

Justins låtar kan vara detikerad till någon, det behöver inte vara en tonåring. Det kan vara någon äldre.

När Justin bröt sin fot, så var han tvungen att ha gips i exakt 3 veckor och 4 dagar.

Justin har erkännt att när inte han kan sova, så sjunger han sig själv till sömns.

Justin har en kort uppmärksammanhet och gillar inte långa photoshoots.

Justin gillar att sätta sin arm runt en tjej för att hon ska känna sig trygg/speciell.

Justin kramar alla han träffar.

Justin tar med sig sin Macbook överallt.

Justin tycker att han är ful när han gråter.

Justin gillar tjejer med långt hår.

Justin ogillar tjejer som är otroligt smala, han tar hellre dem som har lite kött på sig.

Justin har en Iphone och en Blackberry.

Justin gillar när tjejer kommenterar hans ögon.

Justin sa: " jag kommer gå ut med en tjej jag faller i kärlek med, det spelar ingen roll om hon är 13 år."



Postat av: Emma

Var hittar ni dessa?? Är det ok om jag tar några och skriver var ifrån vi tog dom*??

2010-07-24 @ 15:19:40
Postat av: bea

jag blir ALLTID så himla glad när jag ser att ni har skrivit visste ni att..

det känns som om man känner justin mer på nått sätt :D <3

2010-07-24 @ 16:07:17

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: