Category: | 2010-08-01 | 00:36:22

uppdateringen

OKej allihoppa, nu kommer jag(Lina) åka på basketläger. från 1-6 augusti. Och Sofia är i England. Och har tillgång till data ibland, så det kommer nog slängas in ett eller två inlägg av henne per dag. MEN min käre barndomsvän Louise hon kommer att hålla bloggen uppdaterad och så vidare. Men hon kommer inte att svara på frågor och så vidare. Så bli inte sura då, om du inte fått svar på din fråga haha ;)
Sen så den 8-11 kommer jag åka till Tyskland, så jag kommer inte kunna blogga då heller, men då är Sofia hemma och har lovat att hon kommer blogga mer än aldrig förr. Så uppdateringen kommer vara detsamma även fast vi är borta nu ;) ville bara tala om de för er ! ;)

Postat av: J B M U S I C . B L O G G . S E

Vi skulle också kunna slänga upp något inlägg, om det behövs ;)

2010-08-01 @ 23:06:09
URL: http://jbmusic.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: