Category: | 2010-07-20 | 14:47:27

svar på lite frågor

Min älskade data är på lagning så jag sitter på en liten data , och jag hittar inte knapparna på den där man photoscreenar så jag kopierar kommentarerna nu och svara på dem ;)

älskar sånna här inlägg! :D<3 Vet ni om justin gillar mer kända elr normala tjejer?
SVAR:
Han gillar alla tjejer, det spelar ingen roll om hon är känd eller inte. Det är absolut inte så att han drar sig till mer kända tjejer än normala. Han gillar alla tjejer lika mycket. Spelar ingen roll om tjejen är jätte fattig eller jätte rik.


kan du skriva när justin kmmer till sverige nästa år (2011)
SVAR:
faktiskt så vet vi inte än när Justin kommer komma till Sverige nästa år. Det enda vi vet är att han kommer komma , för att han har avslöjat själv på twitter att nästa år (2011) så ska han göra en WORLD TOUR. Och då kommer han komma till Sverige. Det är säkert! men vi vet inte vilken månad eller datum än. Men Vi tror iallafall att det inte är i januari,februari iallafall. För Justins turneé nu slutar i december. Så han måste nog få vila lite innan det börjar igen. Så vi skulle nog gissa på att WORLD turneé'n kommer nog vara i maj-juni-juli-augusti och så vidare. det är vad ni gissar på.



om du har skrivit en fråga, men vi inte svarat på den. kommentera då det här inlägget ;)
Postat av: alicia

Asså ja älskar eran blogg ni är så duktiga på att uppdatera<3<3<3<3 och annat det är så roligt att alltid titta i bloggen på arkivet och det som ni har lagt upp som är nytt!!! ja menar verkligen att eran blogg äger ja säger inte bara detta och inte menar det ja säger..

ni är duktigaa!!!

hej då!!

2010-07-20 @ 15:03:17
Postat av: Bea

Snälla svara på den frågan.

Om Justin kmr till sverige 2011 hur mkt kmr kosta biljettet ungefär ??

Eran blogg är bäst <3 :D

2010-07-20 @ 17:03:41
URL: http://[email protected]
Postat av: Ida

hejsan, ver ni vilket datum justin bieber kommer till sverige, jag har sparart egna pengar i nästan 2 år nu till att kolla på en conser, o när jag fick reda på att han skulle ha konser här så blev jag riktigt jävla glad :D



jag har ju själv en känd bror som heter Eric saade, o jag vet hur jävla mycket fans han har, så ja ;p



men min aldra största dröm är att få säga "Hej" eller ja, "hallo" till justinb bieber.



fast jag vet ju att det aldirg kommer hända, men man kan alltid hoppas :p



kram från mig ! :)

2010-11-22 @ 11:48:32
Postat av: Jennifer

heej, jag e ett jätte stort bieber fan och jag vill bara fråga om ni kanske kan säga till när ni vet när biljetterna kommer säljas och hur mkt dom kommer kosta. Vilken plats kommer han vara på, jag antar att han kommer att komma till stockholm och jag vill veta vilket datum.? men kan ni kanske säga till då snälla?? :D /mvh från ett super stort bieber fan!! :D

2010-11-25 @ 18:05:41
URL: http://jennifer-e.bloggplatsen.se
Postat av: parosh

what day did you come to Sweden and was please come I'm your biggest fan I waited 2 years to see they came please.

you fan parosh 14 years

2011-01-01 @ 13:08:59
Postat av: paband

hej vet ni om när justin bieber kommer till sverige i vilken stad kommer justin bieber komma och vilken tid han kommer

2011-01-03 @ 14:12:16

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: