Category: | 2010-07-28 | 13:23:04

svar på frågor

Det här inlägget gjorde jag nu, för att svara på lite frågor som vi inte svarat på. Eller så kanske vi redan har svarat på din fråga, men inte visste svaret. Så kolla noga om det är din fråga vi svarar på. och alla kommentarer om Caitlins facebook, jag har faktiskt ingen aning. Men det var någon som sa att det stod på hennes twittersida att hon inte har facebook.



SVAR:
http://bieberfever.com där står alla konserter. Du måste bara trycka dig runt lite ;) Det började 23 Juni och slutar någon gång i December.


SVAR: vi la upp två videosar på Caitlin iförregår, vill du ha mer videosar? Och vi skulle gissa på att dem var runt 14 års åldern när dem var tillsammans. och dem var ungefär tillsammans i 7 månader.



SVAR: han kommer vara med i CSI Las Vegas


SVAR: Ja, asså eftersom Justin reser ganska mycket så bor han inte riktigt någonstans. Han sa i Las Vegas interjuven att man kan säga att jag bor i en resväska, för jag har ett hus i Stratford,Kanada och i Atlanta,Georgia. Men jag är inte hemma så ofta. och på fritiden så sover Justin ganska mycket och han snarkar inte haha xD. Men annars så hänger han med familjen och kompisarna :). Han gillar speciellt att bowla ;) Kram <3


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: