Category: | 2010-07-22 | 21:19:47

svar om bloglovin

Först vill jag tacka för era positiva kommentarer. Om att inte lägga ner bloggen. Tack så jätte mycket. NI är verkligen världens bästa läsare! Vi älskar er.


Svar: Okej, svar på första då det är om man har en blogg så kan man anmäla den på bloglovin och då skriver man in sin e-mail adress och bloggen sen så kan du trycka på t.ex. våran blogg följ. Och sen varje gång vi skriver ett inlägg så ploppar det upp på din bloglovin att vi har skrivit ett inlägg. Sen kanske vi har skrivit fem inlägg på en gång då står det att vi skrivit fem inlägg ;) förstod du? haha :D

Svar på andra: Ja, jag tror att tävlingen är sann. men jag har inte tävlat. Ska göra det när det är lugnt omkring mig. För just nu är det väldigt stressigt ;) ska du/ni vara med och tälva? är det redan någon som är medlem och tävlar ? :P
Postat av: anonym

hoppas den är sann, skulle vart sjukt awesome :D

jag ska nog tävla, hade vart coolt om man vinner liksom, även fast jag vet att de inte är så stor chans, men ändå, roligt att vara med bara! :D

2010-07-23 @ 01:07:21

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: