Category: | 2010-07-20 | 17:14:45

om oss som har bloggen

det kommer nog bli mest information om mig (Lina). För det är jag som skriver det här nu haha :D

om mig då, jag heter Lina Eriksson,  är 15 år. fyller år den 12 juni är alltså född 1995. Jag bor i Stockholm, Nacka. 
Utanför skolan så spelar jag basket, jag älskar basket och är reserv för landslaget i min ålder. Annars så lyssnar jag på Justin Bieber hela tiden och skriver på bloggen. Tittar in all information om honom och hans twitter exakt hela tiden typ. Och jag gillar också att sjunga. Men har aldrig gjort det inför människor. Jag går bara runt i skolan och sjunger lite. Haha.
Jag gillar också att dansa, direkt när jag hör musik så börjar jag att dansa haha :D. Inte riktigt så, men nästan haha. Jag gillar alltså att dansa, och har gått på street dans/hiphop i 4 fyra år på stockholms danscenter med min kusin. Men slutade för typ två år sen för att jag hade för mycket.

Till utseéndet då, jag är helsvensk.Och på utseéndet ser jag ut som en helsvensk.Blå ögon, långt halvlockigt brunt/blont hår mittemellan dära, lång. eller lång och lång, jag är 1.69-1.70 imellan dära haha.

Många undrar vad jag vill bli, men jag har faktiskt ingen aning. jag vet inte om jag ska satsa på basketen? eller visa för nån (?) att jag kan sjunga och dansa? film och skådespeleri och modellering har fastnat lite också för mig också. Men jag vet ingenting än vad jag vill bli.
 
Sofia Eriksson, är 14 år och fyller 15 den 27 Oktober och är också född 1995. Hon bor också i Stockholm,Nacka.
Utanför skolan så spelar hon fotboll, hon älskar fotboll och har stadslagsuttagningar just nu. Sofia är en av sveriges bästa fotbollsmålvakter.Annars så gör Sofia samma som Lina hon lyssnar på Justin Bieber hela tiden och letar information om honom.Och tittar in hans twitter hela tiden. Sofia har en underbar sångröst. Hon gillar alltså att sjunga. Och hon har också dansat, men det var några år sen.

Till utseéndet då Sofia är 38dels finsk. haha. Men hon har typ blå/grå lite lite gröna ögon. brun/orange hår , rakt till axlarna. hon hade jätte långt förut, men klippte det :(. är typ 1.68-69 lång gisssar jag på haha. känner att jag gissar ganska mycket på dig sofia (sorry) haha :D.
 
När Sofia bli äldre vill hon bli en internationell sångerska!



nu kommer vi säkert få kommentarer om vi är syskon eller släktingar. men vi är inte släktingar eller nånting!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: